Butiken säljer produkter till myndiga personer. Produktpriserna inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och leveranskostnader.
Beställning
Produkter beställs i webbutiken genom att de överförs till varukorgen och innehållet i varukorgen betalas i onlinebetalningstjänsten. All kundinformation behandlas konfidentiellt. Kontaktuppgifterna som begärs i samband med beställningen kommer inte att användas för något annat än leverans av beställningen eller för att lösa eventuella oklarheter som uppstår, om inte annat anges. Vid beställning från webbutiken krävs att du har läst och godkänt de vid varje tidpunkt gällande leveransvillkoren.
Betalning och betalningsmetoder
Betaltjänsten är Paytrail, genom vilken betalningsalternativen är faktura, avbetalning, kortbetalning och internetbanksbetalningar. Genom att lämna information i kassan godkänner du Paytrail Oyj:s villkor (Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä). Genom att trycka på knappen "Köp" godkänner du eBrands Global Oy:s allmänna villkor.
Order- och betalningsbekräftelse
När vi har mottagit din beställning skickar vi omedelbart en orderbekräftelse via e-post med dina beställningsuppgifter. Kontrollera alltid innehållet i orderbekräftelsen. Om du har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst på wecare@luonkos.com. Spara din orderbekräftelse ifall du behöver kontakta kundtjänst. Ha alltid ditt ordernummer tillgängligt när du har kontakt med kundtjänst, om du har något. Kontrollera alltid att förpackningens innehåll stämmer överens med produkterna på orderbekräftelsen. Du kan kontakta vår kundtjänst med hjälp av följande information.
Frågor gällande konsumentbeställningar
wecare@luonkos.com
Fraktmetoder och kostnader
Du kan välja mellan flera leveransalternativ, som du hittar i kassan med detaljerad prisinformation. Du kan välja mellan Matkahuolto, Posti och PostNord, till utlämningsställen eller levererat hem till dig.
Om ditt ordervärde är minst 60 € får du gratis leverans till ett upphämtningsställe!
Fraktkostnaderna inkluderar porto och emballagekostnader. Du kan välja den leveransmetod som passar dig bäst i kassan, och den exakta fraktkostnaden visas.
Leveranstid
Våra vanligaste leveranstider till Finland varierar beroende på beställning och leveransmetod. Vi strävar efter att leverera produkterna så snabbt som möjligt inom 1-3 arbetsdagar efter beställning. Våra produkter tillverkas för hand och mindre förseningar kan förekomma om det finns många beställningar i kön. Undantag från de uppskattade leveranstiderna anges om det finns slutsålda produkter i varukorgen och vi kommer också att informera dig om eventuella förseningar eller ändringar omedelbart efter beställning. Vi ansvarar inte för förseningar orsakade av force majeure eller indirekta nackdelar orsakade av förseningar. Webbutiken informerar om eventuella ovanliga leveranstider på sin webbplats.
Returpolicy
Ångerrätt
Du har rätt att ångra detta avtal inom 14 dagar utan att ange någon anledning. Ångerfristen löper ut 14 dagar efter den dag då du mottagit den beställda leveransen.
För att utöva ångerrätten måste du informera oss om ditt beslut att frånträda avtalet på ett otvetydigt sätt (till exempel via brev som skickas med post eller e-post). Kontaktuppgifterna finns längst ner på sidan.
För att uppfylla ångerfristen räcker det att du skickar in din anmälan om att du utövar din ångerrätt innan ångerfristen löper ut.
Outlöst paket
Utebliven upphämtning är inte detsamma som en retur eller avbokning. Vi debiterar 5,95 € för paket som inte hämtas och returneras till avsändaren.
Problemsituationer
Om produkten förloras eller skadas under transport eller inte motsvarar din beställning måste du senast inom 14 dagar rapportera felet skriftligen via e-post eller telefon – kontaktuppgifter finns längst ner på sidan. Om paketet är uppenbart transportskadat måste du omedelbart lämna in en reklamation till det fraktbolag du har valt.