Jos luet tätä, olet ehkä jo tilannut (tai olet aikeissa tilata) tuotteen meiltä. Haluamme ensiksi kiittää sinua siitä, että tuet yritystämme – olemme sitoutuneet asiakkaisiimme ja lupaamme toimittaa korkealaatuisimmat tuotteet ja parhaan mahdollisen asiakaspalvelun.
Peruuttamisoikeus
Sinulla on 14 päivän peruuttamisaika siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tänä aikana voit peruuttaa sopimuksen, palauttaa tuotteen omalla kustannuksellasi ja saada täyden hyvityksen ostohinnasta sekä mahdollisista vakiotoimituskuluista, edellyttäen että tuote on palautusehdoissa kuvatun mukaisessa kunnossa.
Peruuttamisaikana peruutus on tehtävä kirjallisesti. Kun olet ilmoittanut meille haluavasi palauttaa tuotteen, sinun on palautettava tuote meille 30 päivän kuluessa. Palautuksen käsittelyyn tarvitsemme ostotositteen (tilausnumerosi), jonka jälkeen vahvistamme palautusosoitteen.
Palautettavan tuotteen kunto
Tuotteet on palautettava täydellisinä ja vahingoittumattomina kaikkine tarvikkeineen ja ohjeineen.
Tuotteita saa avata tarkastusta varten, mutta ne on palautettava alkuperäispakkauksessaan ja uudenveroisessa kunnossa.
Tuotteita ei saa palauttaa vahingoittuneina, likaantuneina, pestyinä, muokattuina tai käytettyinä (muuta kuin kohtuullista sovittamista varten).
Tuotteessa ei saa olla käytön jälkiä enempää kuin sen luonteen, ominaisuuksien tai toiminnan selvittämiseksi on tarpeen.
Yllä mainitut kriteerit voidaan tarkistaa asiakaspalvelumme toimesta ennen hyvityksen tai osahyvityksen käsittelyä.
Palautuksen aloittaminen
Palautuspyyntö tehdään ottamalla yhteyttä suoraan osoitteeseen wecare@luonkos.com.
Kun palautuspyyntö on vastaanotettu, tarkistamme sen ja lähetämme sinulle sähköpostitse tiedon hyväksynnästä.
Palautuskustannukset
Asiakas vastaa kaikista palautuskustannuksista. Emme tarjoa valmiiksi maksettuja palautustarroja.
Huomioithan, että palauttamasi tuote on vastuullasi, kunnes se on saapunut varastollemme. Ennen postitusta sinun on hankittava lähetyskuitti ja tarvittaessa vakuutus kuljetusyritykseltä. Jos tuote katoaa kuljetuksessa, sinun tulee hakea sen arvo takaisin kuljetusyritykseltä, sillä emme voi palauttaa rahaa tuotteesta, jota emme ole vastaanottaneet.
Palautusosoite
eBrands c/o PostNord Finland
Ainontie 5
01630 Vantaa
Puhelin: +358 40 483 7322
Hyvitykset
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen. Jos palautus hyväksytään, hyvitys suoritetaan alkuperäiselle maksutavalle (luottokortti, pankkikortti tai PayPal) 5–10 arkipäivän kuluessa, tai lähetämme tilalle uuden tuotteen.
Osittainen hyvitys tai ei hyvitystä voidaan myöntää, jos:
-
Tuotetta ei ole käytetty asianmukaisesti ja se on vaurioitunut sinun virheesi vuoksi.
-
Tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, on vahingoittunut tai siitä puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu virheestämme.
-
Tuote osoittaa käytön merkkejä, jotka ylittävät sen luonteen, ominaisuuksien tai toiminnan selvittämiseksi tarpeellisen käytön. Kosmetiikka- ja hygieniatuotteiden osalta tämä tarkoittaa, että niitä ei voi palauttaa, jos ne on avattu, testattu tai kokeiltu.
Vaihdot
Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos tarvitset vaihtoa, ota meihin yhteyttä ennen tuotteen palauttamista.
Ei-palautettavat tuotteet
Peruuttamisoikeus ei koske:
-
Personoituja tuotteita tai tuotteita, jotka on valmistettu erityistoiveidesi mukaan
-
Lahjakortteja
-
Ladattavia ohjelmistotuotteita (mukaan lukien e-kirjat ja videokurssit)
-
Tuotteita, jotka on merkitty “Final Sale” tai vastaavalla merkinnällä
Korvaavat tuotteet
Jos lähetämme sinulle korvaavan tai vaihtoehtoisen tuotteen, voit silti peruuttaa tilauksesi yllä kuvatulla tavalla – mutta sinun on silti katettava palautuskulut.
Kysymykset
Jos sinulla on kysyttävää tai haluat sopia hyvityksestä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: wecare@luonkos.com